Kangski sez...
Laura Laht / Paul Kariakou / Jeff Kwong / Yee-Ling Kwan
Nick Luka / David Ma / Alan MacDonald / Kim McFarlane
A few more comicy-style joints I done did a few weeks ago. I’ve drawn Alan before – and it kind of sucked. This one’s better. 
Kim McFarlane I remember from as early as grade 2. David Ma looks less child-like and cuddly (like a baby panda) here than in real life (at the time). 
Generally, I was kinder than reality (minus Jeff Kwong’s freakish peepers).

Laura Laht / Paul Kariakou / Jeff Kwong / Yee-Ling Kwan

Nick Luka / David Ma / Alan MacDonald / Kim McFarlane

A few more comicy-style joints I done did a few weeks ago. I’ve drawn Alan before – and it kind of sucked. This one’s better. 

Kim McFarlane I remember from as early as grade 2. David Ma looks less child-like and cuddly (like a baby panda) here than in real life (at the time).

Generally, I was kinder than reality (minus Jeff Kwong’s freakish peepers).

Elizabeth Loh
I dunno this chick personally, but she got around a lot like 2Pac in ‘92. Nothing lascivious here – I just mean she was in assemblies and hallways and yearbooks and shit an awful lot. And it weren’t cuz she was some sports superstar or prom queen (we never had a prom king or queen – did we?)…
This semi-dykey-lookin’ ‘do wasn’t uncommon amongst chicks Asian and otherwise backintheday – another reason why this page keeps yielding some sweet portraits. And I honestly think I’m doing her mad justice here. Trust me.

Elizabeth Loh

I dunno this chick personally, but she got around a lot like 2Pac in ‘92. Nothing lascivious here – I just mean she was in assemblies and hallways and yearbooks and shit an awful lot. And it weren’t cuz she was some sports superstar or prom queen (we never had a prom king or queen – did we?)…

This semi-dykey-lookin’ ‘do wasn’t uncommon amongst chicks Asian and otherwise backintheday – another reason why this page keeps yielding some sweet portraits. And I honestly think I’m doing her mad justice here. Trust me.

Jason Kuroshima
What up, tumblrinos. My apologies – it’s been a minute and I’m inherently lazy. Anyhow, this dude was my first encounter with a bi-racial kid, though I didn’t give it much thought at the time. His pops was Japanese (obvs’); his mom, English. The Japanese thing was evident cuz he always had the sweetest Transformers and shit in grade skool – and the English thing was evident from his mom’s horrible teeth (and accent). I don’t wanna sound like a dick, though, cause she was a super-nice lady, always bringing in cake for the whole class on Jason’s birthday an’ shit.
Anyhow, dude was the classic grade skool (and hi skool) stanky slob, nawimean? Stinky, sticky, ass-crack constantly on display, hand always down his pants, etc. You know the type. I had to resist the urge to draw flies circling his body to give you a sense of his personal stank.
I’m sure he’s a perfectly-whatever adult now, but lemme just leave you with this nugget. Back in grade 9, my homeboy James, who’d become increasingly truant over time, finally saw fit to attend drama class one day.
“Long time, no see, James,” says Jason in this condescendingly annoying quasi-English-accented voice of his (on account of growing up with a British ma-dukes, one supposes).
"Shut the fuck up, Jason,” James replies. We all promptly cracked the fuck up. That probably tells you more about James than Jason, but it’s still a great line…

Jason Kuroshima

What up, tumblrinos. My apologies – it’s been a minute and I’m inherently lazy. Anyhow, this dude was my first encounter with a bi-racial kid, though I didn’t give it much thought at the time. His pops was Japanese (obvs’); his mom, English. The Japanese thing was evident cuz he always had the sweetest Transformers and shit in grade skool – and the English thing was evident from his mom’s horrible teeth (and accent). I don’t wanna sound like a dick, though, cause she was a super-nice lady, always bringing in cake for the whole class on Jason’s birthday an’ shit.

Anyhow, dude was the classic grade skool (and hi skool) stanky slob, nawimean? Stinky, sticky, ass-crack constantly on display, hand always down his pants, etc. You know the type. I had to resist the urge to draw flies circling his body to give you a sense of his personal stank.

I’m sure he’s a perfectly-whatever adult now, but lemme just leave you with this nugget. Back in grade 9, my homeboy James, who’d become increasingly truant over time, finally saw fit to attend drama class one day.

“Long time, no see, James,” says Jason in this condescendingly annoying quasi-English-accented voice of his (on account of growing up with a British ma-dukes, one supposes).

"Shut the fuck up, Jason,” James replies. We all promptly cracked the fuck up. That probably tells you more about James than Jason, but it’s still a great line…

Ezra Chang
I know – the fuck kinda name is Ezra, am I right? But Korean folks are mad guilty of naming their seeds on some biblical shit – at least when they name ‘em in English. Hence the preponderance of Graces and Esthers and whatnot. 
So dude was kind of a handsome cat, which I don’t think I’ve necessarily succeeding in capturing here. But frankly, who cares? I say that cuz I first met duder in like the summer after grade 7 (or maybe grade 8) at this Korean Summer Skool. Wuzzat? y’all white folks are probably askin’. 
It’s basically summer skool for kids who didn’t fail shit but whose parents thought it’d be best if they learned Korean (and other stuff) during the summer regardless.
Anyhow, I met him there and he was a dick. Later he showed up at my hi skool – and I can’t honestly say I said a word to him then, so maybe he stopped being a dick. Who knows (or cares)?
His younger sister was mad hot, though. I recall my homeboy Ray asked her out backintheday, but she rebuffed him on some “I only date Korean dudes”-type shit. I guess this is reverse poetic justice, or something – but who am I to say? I’ve got my own bullshit proclivities I’m going to try harder to keep to myself…

Ezra Chang

I know – the fuck kinda name is Ezra, am I right? But Korean folks are mad guilty of naming their seeds on some biblical shit – at least when they name ‘em in English. Hence the preponderance of Graces and Esthers and whatnot. 

So dude was kind of a handsome cat, which I don’t think I’ve necessarily succeeding in capturing here. But frankly, who cares? I say that cuz I first met duder in like the summer after grade 7 (or maybe grade 8) at this Korean Summer Skool. Wuzzat? y’all white folks are probably askin’. 

It’s basically summer skool for kids who didn’t fail shit but whose parents thought it’d be best if they learned Korean (and other stuff) during the summer regardless.

Anyhow, I met him there and he was a dick. Later he showed up at my hi skool – and I can’t honestly say I said a word to him then, so maybe he stopped being a dick. Who knows (or cares)?

His younger sister was mad hot, though. I recall my homeboy Ray asked her out backintheday, but she rebuffed him on some “I only date Korean dudes”-type shit. I guess this is reverse poetic justice, or something – but who am I to say? I’ve got my own bullshit proclivities I’m going to try harder to keep to myself…

Jennifer S.
It’s been awhile. Retardedly lazy is all. Anyway, here’s Jennifer S. – one of those crazily short chicks with disproportionately huge breasts. I know you can’t tell from the drawing, but trust me – it’s where my eyes spent most of grade 9 drama.

Jennifer S.

It’s been awhile. Retardedly lazy is all. Anyway, here’s Jennifer S. – one of those crazily short chicks with disproportionately huge breasts. I know you can’t tell from the drawing, but trust me – it’s where my eyes spent most of grade 9 drama.

Scott W.
While dude shares the same moniker as a certain member of the three-time NBA champion Chicago Bulls (‘91-‘93), no one will ever confuse the two. For one thing, NBA Scott could never pull off that mullet, no matter how sneaky it is – and make no mistake, that there is one sneaky mullet.
Flipping through the yearbook casually you’d never ever notice it. Only upon closer examination does it come to the fore, like a stick insect or chameleon blending almost-but-not-quite-perfectly with the background. People honestly looked like this in the 80s – and that’s not a bad thing.

Scott W.

While dude shares the same moniker as a certain member of the three-time NBA champion Chicago Bulls (‘91-‘93), no one will ever confuse the two. For one thing, NBA Scott could never pull off that mullet, no matter how sneaky it is – and make no mistake, that there is one sneaky mullet.

Flipping through the yearbook casually you’d never ever notice it. Only upon closer examination does it come to the fore, like a stick insect or chameleon blending almost-but-not-quite-perfectly with the background. People honestly looked like this in the 80s – and that’s not a bad thing.

Christopher T.
No, this isn’t Wayne Campbell from Wayne’s World. And trust me, there’s nuthin’ ironic about dude either. This is just how white guys looked in the late 80s – for real, without any hint of smarm, kitsch or other post-90s affectation.
I’d have drawn the badge on his hat better except that I can’t honestly tell you what the fuck it is, so I guesstimated some sorta “Bass Fishing” kinda thang here.
I should also point out that this dude was a few years older than me so I can’t recall seeing him in the halls. But just the fact that such a majestic mullet could go unnoticed goes to show you how common that shit was back then…

Christopher T.

No, this isn’t Wayne Campbell from Wayne’s World. And trust me, there’s nuthin’ ironic about dude either. This is just how white guys looked in the late 80s – for real, without any hint of smarm, kitsch or other post-90s affectation.

I’d have drawn the badge on his hat better except that I can’t honestly tell you what the fuck it is, so I guesstimated some sorta “Bass Fishing” kinda thang here.

I should also point out that this dude was a few years older than me so I can’t recall seeing him in the halls. But just the fact that such a majestic mullet could go unnoticed goes to show you how common that shit was back then…

Nai Tam T.
This chick was my homeboy’s girlfriend way backintheday – and she looks great in this picture. Okay, not in this picture meaning this drawing – but trust me, her O.G. yearbook picture is the bomb. Great hair, too.
In case it’s not immediately evident, she’s Vietnamese. Does that explain the big eyes? I have no idea.

Nai Tam T.

This chick was my homeboy’s girlfriend way backintheday – and she looks great in this picture. Okay, not in this picture meaning this drawing – but trust me, her O.G. yearbook picture is the bomb. Great hair, too.

In case it’s not immediately evident, she’s Vietnamese. Does that explain the big eyes? I have no idea.

C.R.E.A.M. (in my coffee)

My sister got me this illy Garment Renaissance mug for last Christmas. Matt McKinnon youse guys gotta add these pics to yer tumblr (which is the main reason why I took ‘em)…

Victor W. (another of the X-ed out)
This dude was one surly m.f. – but that’s still no reason to go X-ing his face out. After all, he had some sort of weird eczema-like skin condition, so his shit always appeared a li’l scaley.
Maybe that’s why we was so bitter. One day in grade 9 art class my buddy Dave says to him, “Hey, Victor. If you won, you’d be the victor!” We all cracked up but somehow he didn’t see the humor in it. Anyhow, apologies to you, Victor. I’m sure you make more money than me or something, though, so it all evens out.

Victor W. (another of the X-ed out)

This dude was one surly m.f. – but that’s still no reason to go X-ing his face out. After all, he had some sort of weird eczema-like skin condition, so his shit always appeared a li’l scaley.

Maybe that’s why we was so bitter. One day in grade 9 art class my buddy Dave says to him, “Hey, Victor. If you won, you’d be the victor!” We all cracked up but somehow he didn’t see the humor in it. Anyhow, apologies to you, Victor. I’m sure you make more money than me or something, though, so it all evens out.